VIKTIG INFORMATION TILL ALLA GYMKUNDER!

Gymverksamheten upphör 1/3 2022. Du kan fortsätta träna t.o.m. 28/2.

Du kan köpa månadskort eller ett kort som räcker perioden ut.
Du som har tecknat/betalt för kort vars giltighetstid sträcker sig längre än du kommer ha tillgång till lokalen kommer att kompenseras för den period du inte kan nyttja.

Jag kommer även fortsättningsvis att tillhandahålla massage/massageterapi, löpteknik/löpgrupper, föreläsningar samt vara tillgänglig förkonsultation/rådgivning vad gäller träning/träningsmetodik och generell rörelsemedvetenhet!
Även Rörelsevandringar/Rörelsegympa fortsätter som tidigare.

——————

Välkommen till VILLA MOTIONERA i Ljungskile!

Magnus Larsson

 

Min ambition är att alla medlemmar skall trivas och känna att man kan komma hit för att träna såväl som för att umgås och träffa bekanta med samma intresse.

Träningen skall ske på lika villkor för såväl ung som gammal och alla skall känna att de kan bidra till trivsel och effektivitet i träning utifrån var och ens förutsättningar. Jag har en helhetssyn på begreppet friskvård och anser att den mentala aspekten har lika stor betydelse som den fysiska konditionen för att uppnå sitt individuella välbefinnande.

Intresserad av att träna hos mig? Kontakta mig alltid innan besök eftersom jag inte alltid är på plats eller är upptagen med behandlingar. Du når mig på 070-2072212, info@villamotionera.se eller via formuläret under rubriken ”KONTAKT” i menyn ovan.

Välkommen!
Magnus

 

 

 

 

Gymmet är bemannat enligt nedan:

OBS! Endast tidsbokning, ej drop-in.

Bemanning sept-maj:

  • Måndagar  ca 9-16
  • Tisdagar och torsdagar ca 15-20
  • Fredagar ca 9-15
  • Onsdagar obemannat

Bemanning juni-aug:

  • Bemanning efter tidsbokning
  • Gymmet öppet som vanligt!
  • Städ och underhåll sköts självklart som tidigare, nu även med extra fokus på Coronasmittan!

 

Även om nu många är vaccinerade behöver vi alla även fortsättningsvis hålla en hög hygiennivå och tänka på avstånd. Följ dessa riktlinjer för allas vår trivsel och hälsa:

  • ALLA som känner av symtom som andningspåverkan, snuva, halsont, huvudvärk, illamående, muskel- och ledvärk SKALL hålla sig hemma och får ej vistas på gymmet!
  • Tvätta händer med TVÅL OCH VATTEN (minst 30 sekunder) innan du åker/går till gymmet.
  • Använd ALLTID nytvättade träningskläder.
  • Använd HANDSPRIT i entrén innan du går in i lokalen!
  • Använd alltid de RENGÖRINGSFLASKOR som står framme; vid entrén, vid tv:n och vid soffan. Spraya och torka av alla ytor du kommit i kontakt med på redskapen (EJ spray på displayer, torka med fuktigt papper).
  • Undvik att ta dig i ansiktet, om du gör det, sprita av händerna!
  • SJÄLVKLART TVÅLTVÄTT av händerna efter toalettbesök
  • HÅLL AVSTÅND till övriga som tränar
  • VISA RESPEKT för övriga som tränar. Om någon ber dig hålla avstånd, respektera det! Likadant är det ok att be andra att hålla avstånd om du känner att de kommer för nära.
  • OMBYTE/DUSCH sker lämpligast i hemmet under tiden som pandemin pågår.

Vi mår alla bättre av att få röra på oss och träna, men vi behöver ta ett gemensamt ansvar för att minska smittspridningen!

Boka en föreläsning!

Övrigt

LÖPNING

För dig som vill komma igång eller komma vidare med din löpningerbjuder jag (året om) lektioner i löpteknik, såväl individuellt som i grupp.

Boka med ditt kompisgäng/kollegor/bekanta eller boka en privatlektion 🙂

**************************

SIMMA

Kan du simma, men vill lära dig frisim/crawl? Hör av dig så hjälper jag dig med grunderna!

**************************

Rörelsegympa!

Gympan genomförs utomhus tills vidare!

Klicka för pdf!